Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Tråd: Ny med graves....
Threaded View
-
09-05-13, 08:11 #23
Sv: Ny med graves....
Hei Wing!
Jeg fikk Graves i mars 2011.
Verdiene da:
FT4 68
FT3 13
TRAS 27
A-TPO>1300
Jeg begynte med Neomercazole 5mg x 8 pr dag. Dett e brukte jeg til FT4 lå på rundt 13. Pga kraftig endokrin oftalmopati (du vet Graves øyne..) bla jeg etterhvert satt på Levaxin i tillegg for og ha best mulig kontroll over det hele. Neomercazole ble redusert jevnt hele veien.
I september 12 byttet jeg fra Levaxin til Armour, det var enormt mye bedre men det er en annen historie.
Jeg har vært tålmodig og har ventet i 2 år på at TRAS skal gå under 1. Det er den nå og jeg skal snart slutte med Neo. Etterhvert vil det vise seg om jeg også skal droppe Armour eller om jeg skal fortsette med det.
Jeg har fått veldig god og presis behandling av 3 endokrinologer. Jeg kjenner overhodet ikke igjen at de er så talentløse som det kommer frem her.
Og jeg blir skremt når det skrives at jeg nå skal bli evig hypo. Og lese her og få så sterk kritikk av behandlingsregimene man blir satt på vet jeg ikke om jeg tør lengre.
Hilsen Gekko
Lignende tråder
-
Er det GRAVES
Av GULLJENTA i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 20-08-12, 16:52 -
Ny med Graves
Av Maria1 i forumet Graves sykdomSvar: 8Siste melding: 31-03-11, 08:03 -
Ny, med Graves
Av manzana i forumet Graves sykdomSvar: 5Siste melding: 16-05-08, 14:25 -
TSH (Graves)
Av tollo i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 03-10-07, 07:08

Svar med sitat

Bokmerker