Fikk resultatet av blodprøven som sa at jeg var overmetylert. Produserte for mye spenning Og det stresset satt i kroppen. Det kunne jeg fysisk kjenne. Det satt ikke i tanken.
Først i jan 2013 begynte jeg med B12 dobler sprøyter gange 10 stk. DMAE for husk og konsentrasjon. Zink, jeg hadde så høy kobber. Folat 1 stk. Niacin 500mg . 2 stk med alle b vitaminer i. Dette har jeg stått på i tre mnd, de siste mnd har jeg bare tatt påfyll med en B12. Så økte jeg Niacin til tre ganger 500 pr dag. Alt dette for etter tre mnd var mitt overskudds adrenalin borte ,nu skulle vi bare ta helt knekken på det. Så må jeg vel vedlikeholde.

Hvordan merket jeg det. Jo jeg har alltid kjørt meg opp på adrenalin for å klare med ting. Det har jeg sluttet med. Og det er så deilig.

Jeg bruker cortef og har gjort det siden sen høst 2012. Nu er jeg akkurat på dobbel dose, med virus (igjen) i halsen.
Jeg har meket også på blodprøver en forbedring av imumforsvaret.Følte meg bedre. Før denne virus infeksjonen kom var kroppen min begynt å redusere på en halv cortef av seg selv. Dvs. jeg glemte en halv flere kvelder.
Smører meg med mannlige og kvinnelige hormoner. For at jeg skal komme meg mer opp av sofaen så har jeg økt dosen på manlige hormoner. Her ble jeg stressa og søvløs av for mye, så alt må tilpasses. Kom litt ut men det går sakte. Vet ikke om det er nok. Så det er tid og litt prøving og feiling her i huset
Bruker 5 stk Erfa hver kveld og merker det positiv på binyrer.