Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
16-03-13, 10:00 #7
Sv: Japansk studie af jod i kosten
Jeg er spændt på hvad min endokrinolog siger når jeg om en måneds tid beder om en ny blodprøve og hvorfor...
Jeg var lidt overrasket over de sidste blodprøvesvar (ikke bestilt af min endokrinologen) viste at jeg er oppe i den høje ende af T3 ogT4 værdierne for jeg havde ikke selv mærket den store forandring....måske skal jeg udover referanceværdierne for at jeg føler at jeg lever....Men uanset hvad så vil jeg fortsætte mit "tang-projekt" og hvis det betyder at jeg med tiden kan komme ned på 3 grain vil det være helt fantastisk
Men det bliver en stille justering hvor jeg prøver at sænke dosis med ½ grain én gang om måneden eller hver anden måned, efter jeg har fået svar på blodprøver og ikke mindst mærket efter hvordan jeg har det så det ikke er blodprøverne der skal afgøre hvornår jeg har det godt eller ej.
At jod kan hæmme osteoporosen på sigt er da helt fantastisk
Jeg vil fortsætte med at drikke mit tangvand og drysse det på min mad hver aften
Jeg fik i september 2009 konstateret for lavt stofskife
Begyndende knogleskørhed?
Lad aldrig noget forhindre dig i at være et godt menneske
Lignende tråder
-
Japansk studie af jod i kosten
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og jodSvar: 10Siste melding: 20-04-13, 16:28 -
Studie til høsten...
Av Huldrena i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 04-02-12, 00:09 -
Lidt hjælp til lavcarbo-kosten
Av Cirkeline i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 18Siste melding: 01-11-10, 15:29 -
Ikke noe å legge om kosten sa legen
Av Ingvild i forumet Helbred og kostholdSvar: 11Siste melding: 26-01-10, 21:51 -
Er vell for opphengt i kosten. Må kansje slappe av men er bare sånn uff :,(
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 17Siste melding: 20-04-06, 21:37

Du har erfaret hvad jeg har råbt og skreget om efterhånden i mange år: ingen lægemidler, ej heller Thyroid vil nogensinde virke optimalt, hvis man har jodmangel. Så kommer læger med deres "normalområde" for resultat af døgnurin-prøve, som i f.eks. Norge: 

Svar med sitat

Bokmerker