Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
29-04-13, 13:07 #5
Sv: Fluor-Tannlege Erik Barman kaller seg "holistisk"
Det er riktig, de forfekter ikke bruk av fluor. De respekterer at du ikke vil bruke det. En av tannlegene der fortalte at det var flere foreldre som tok med barna dit fordi de ikke ønsket at barna skulle utsettes for fluor.
De har en rigid resept ved sanering av amalgam. Jeg har sett smørbrødlista på det, men ikke prøvd det i praksis ennå.
Av erfaring er jeg forsiktig med å anbefale både leger og tannleger til andre mennesker. Det har i ettertid enkelte ganger vist seg å ikke være altfor lurt av meg.
Men jeg hadde for en tid tilbake bruk for å skifte tannlege (det fikk vel du med deg), og jeg fant ut at den klinikken var den beste jeg kunne finne i nærheten.
Så får du gjøre deg opp din egen mening
Det er mulig jeg om ikke altfor lang tid kan gi flere opplysninger. Det spørs hvor mye det haster for deg, Kevlin
Lignende tråder
-
Min tannlege mener han kan avlaste binyrene mine ved å regulere tenner og kjeve...
Av Rosin i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 27-04-13, 16:08 -
Hvis du får kræft, vær obs på Erik Rokkones
Av Admin i forumet Hos legenSvar: 1Siste melding: 24-10-10, 12:20 -
”När livet tog en annan väg” av Karl-Erik Tallmo
Av Mod i forumet Fibromyalgi og CFSSvar: 0Siste melding: 05-04-10, 14:31 -
Hidradenitis suppurativa. Personlig kaller jeg det "byllepest!
Av Ruth Mari i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 1Siste melding: 19-09-07, 08:13 -
Ny her - kaller meg Knøttet
Av Knøttet i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 01-04-07, 01:01

- Noen andre som har?
Svar med sitat

Bokmerker