Viser søkeresultater 1 til 10 av 28
Threaded View
-
26-04-13, 20:04 #7
Sv: Tilskudd av jod til mor og barn
Vel - jeg fjernet min siste kvikksølvplombe i fjor, og har hatt over et 20-talls i munnen fra slutten av 80tallet. Var vel knapt en tann uten "sølv" i munnen min. Jeg tror jeg fikk dårlige tenner etter lang tids sykeleie (kikhoste + bronkitt som gikk over til en alvorlig lungebetennelse) og mye antibiotika da jeg var 8 år. Kvikksølvet og den antibiotikabehandlingen tror jeg at jeg kan gi store deler av skylden for at jeg er her. Jeg fikk min siste kvikksølvplombe ca 95, og har sanert dem, et par i året fra 98 og fram til ifjor. Dessverre uten noe ut over "alminnerlige" forholdsregler.
Så kvikksølv har jeg/har jeg hatt nok av. Men igjen - jeg hadde kjørt selen, ALA og mariatistel, magesium, samt ultra clear plus leverstøtte nesten gjennom et helt år først. Jeg tror det hadde mye å si for min del. Samt at jeg titrerte opp jod over lengre tid. Og så har nok jeg en mer robust fysikk enn mange her, til tross for sykdommen.
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Tilskudd av D3 skaper automatisk behov for tilskudd av K2 (og om margarin)
Av Kevlin i forumet D-vitaminSvar: 14Siste melding: 15-08-14, 11:54 -
Tilskudd av fordøyelsesenzymer
Av Mumimamma i forumet Enzymer og magesyreSvar: 2Siste melding: 07-03-13, 07:41 -
Ang. tilskudd av B-vitaminer
Av Marina73 i forumet B-vitaminerSvar: 5Siste melding: 04-08-08, 16:57

Svar med sitat

Bokmerker