Viser søkeresultater 1 til 10 av 42
Threaded View
-
21-04-13, 20:13 #33
Sv: Skal begynne å ta Erfa om kvelden. Tar imot alle gode råd.
... mener jeg har lest noe om at natteturer på do kan ha med aldosteron å gjøre?
Ellers vil jeg si at jeg byttet til kveldsdosering med levaxin, og fortsatte med dette over på Erfa. Jeg synes det er uovertruffent. Både på grunn av det praktiske - logistikken med vitaminer osv, men også på grunn av søvnkvaliteten, som dere sier.
Edit: jeg ble anbefalt å tygge mine erfa - antakelig for å la spyttensymene begynne nedbrytingen før svelding. Jeg legger mine under tunga til de mykner litt, og så tygger jeg dem godt før jeg svelger restene.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Har Graves og skal snart opereres (have fjernet skjoldbruskkirtel). Gode råd søges.
Av Pisces i forumet Høyt stoffskifteSvar: 26Siste melding: 18-05-16, 02:38 -
skal begynne på kombinasjons behandling og trenger råd!
Av toneij i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 10Siste melding: 21-10-12, 20:43 -
Jeg skal begynne med kosttilskudd idag.!
Av Jente25 i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 5Siste melding: 12-08-09, 11:13 -
Skal begynne med Armour :=)
Av pandalakris i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 29-08-08, 22:02 -
Armour kvelden før nye prøver skal tas?
Av milla i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 25-05-06, 20:26

Svar med sitat

Bokmerker