Takk for svar!
Jeg venter på svar ang min D-vit.status Jeg har hittil ikke spist glutenfritt, men har planer om å gjøre det..... Synes det er vanskelig fordi jeg er mye ute og reiser derav vanskelig å holde seg til glutenfri mat........:( Men nå skal jeg skjerpe meg ;) Fått tips om å følge steinalderdietten og skal prøve å holde meg til den.

Anisa: min sykdom har nettopp blitt oppdaget (ca 7 dager siden). Jeg var heldig å komme til endokrinolog samme uke som sykdommen ble oppdaget. Jeg stoler selvfølgelig på legen som faktisk er spesialist på denne sykdommen, og jeg hadde ingen grunn til å ikke følge hans anbefalinger.
Jeg blir derimot veldig bekymret når jeg leser svaret ditt..... Mener du at jeg burde fått en annen behandling? Jeg fikk ingen behandlingsalternativer og visste ikke at man kunne velge. Jeg er selvfølgelig interessert i å høre om andre alternativer,- men jeg vet ikke om det er forsent nå siden jeg allerede har startet med neo-mercazole 30 mg pr dag....
Kan du fortelle meg hvorfor det er, som du sier, "bullshit" å behandle sykdommen som jeg gjør (neo- m + levaxin?) Dette er som sagt helt nytt for meg - og jeg ønsker å finne mest mulig ut av denne sykdommen og de behandlingsmulighetene som finnes!