Hei

Jeg er nu bare den som innehar kunnskap om mine egne erfaringer. Ser at andre både forstår og kan sette sammen ting helt fantastisk. Så jeg er så glad for at vi har et felleskap som er basert på at vi deler og hjelper alle så godt vi kan og at noen ganger så er det nok.

Må igjen tipse om salt. Jeg begynte med salt for mer enn en mnd siden. Ser på prøvesvar for aldosteron det har ligget på ca 32 . Nu sist lå det på 56 og ref verdier er 5-77. Urin prøve.(24timers). Det eneste nye her er salt. 1ts i vann om morgen og to klyper ut over hele dagen.

Lege sa at det kunne godt være et utslag at jeg fikk elektrolytebalansen i orden. Det kan gi deg bedre blodtrykk også sa han. Jeg har jo høyt blodtrykk og har målt og spist salt hele tiden. Helt riktig det øker ikke det har blitt en smule lavere og mer stabilt.

Jeg har ikke fått målt Tr3 har også mistenkt at jeg kan ha nok av det. En gang får jeg nok tid og hele lappen med :Husk å ta opp med legen, blir med. Det har vært andre preserende ting å ta opp før. Føler at jeg begynner å komme på et nivå hvor de små og viktige tingen blir med i behandlingsløpet. Salt, paranøtter, vitaminer, jod, jern, prebotika, alt teller tilslutt. Nu venter jeg på kropslig overskudd til f.eks turgåing.
Fin kveld