Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
Vurder T3, Liothyronin eller thyroid. I tillegg må du komme deg opp i dose. Det BenteR sier er helt korrekt, for lav dose kan gjøre deg ennå sykere enn du var i utgangspunktet. Om legen ikke bruker hodet er spørsmålet om ikke du skal gjøre det
Takk for svar Vigdis

Ja, har økt til 75 mikrogram levaxin om kvelden. Er det 25 mikrogram per uke eller per dag? Man skal visst ikke øke for fort? Ellers så skal jeg til Arendal 14 mars, han setter meg nok på Armour og hydrocortison håper jeg Bare 1 mnd igjen.

6. Så følges ikke klare behandlingsråd opp heller selv om det står i ganske klar tekst her at binyresystemet trenger en sjekk og kansje også støtte under oppkjøringa av dosen.
Noe som ALDRI blir fulgt !
Kevlin. Ja, det bekymrer meg veldig at ikke binyrene har blitt kontrollert før oppstart levaxin. Jeg har noen helvetes dager, unnskyld uttrykket. Jeg er forferdelig dårlig, må legge meg på sengen på dagtid, og sove. Enda mannen er hjemme, så jeg får sove så lenge jeg bare vil. Jeg har trykk i halsen, det er som en valnøtt sitter fast. Jeg er så dårlig at jeg blir redd, og lurer på om det er begynnelsen på slutten. Venstre siden av hodet føles som om det mangler, det har jeg hatt siste mnd, etter at jeg plutselig fikk nedsatt syn. Jeg har også blitt temmelig aggresiv, jeg vet ikke om det er fordi jeg er redd, eller om det kan være noe annet.
I morgen skal jeg til min nye fastlege. Da får jeg forhåpentligvis svar på blodprøvene.