Hei, og god søndags morgen . Tida flyr så fort, og jeg er ikke så flink til å oppdatere. Jeg er fortsatt i full jobb og har 100% familie, så sett utenfra, så vil vel folk si at jeg klarer meg aldeles utmerket, og sant og si så er det ikke så veldig langt unna sannheten heller. Men, det går selvfølgelig litt opp og ned. Perioder hvor trøttheten og noen stoffskiftesymptomer kommer snikende og sofaen blir et godt tilholdssted, noen brystsmerter, sitringer i ansikt, ryggsmerter etc. Jobber med å finne korrekt dose, og korrekt tidspunkt og fordeling. Har kjøpt boka til Paul Robinson, rocovering with T3, men har forløpig ikke kommet til kapittelet om tidspunkt for dosering, men har begynt litt likevel da. Jeg får ikke til å dosere før jeg legger meg, da får jeg ikke sove, men har funnet ut at det er uproblematisk å ta dosen på natta, rundt kl 03. For tiden tar jeg hele dosen Erfa da, dvs 3 1/2 (60 mg), og da sovner jeg godt etterpå. Men, jeg har fortsatt ikke klart å få kroppstemperaturen opp til det magiske 36,6. Lurer på om det lar seg gjøre i det hele tatt.

Hadde nylig time hos Heggeli. Stoffskifteprøvene lå pent, og jeg fikk lov til å dosere etter symptomer. Jeg ligger litt lavt på jern (innenfor referanseområdet), han oppdaget litt myxødem i underarmene mine, og han sa at jeg hadde dobbelt så mye kortisol i døgnurinen som jeg burde ha. Det skyldes stress. Han sier at det ødelegger for helsa mi, at jeg ikke går ned de siste kiloene, at jeg får problemer med å bygge muskler. Legen synes også at jeg har litt lavt testosteron, men kan ikke gjøre noe med det, siden jeg får max dose DHEA i forhold til hva som er tillatt for kvinner i Norge. Det positive jeg kan se ut av blodprøveresultatene, er at det ser ut som antiTPO nå er på vei nedover, så det er iallefall bra. Magen har også blitt roligere og mer stabil etter at jeg begynte med glutamin. Tar riktignok litt Uva Ursi mot uhumskheter, siden legen fortsatt mistenker at det ikke er helt perfekt der. Hvis noen har noen tips til hva jeg bør gjøre videre, vurdere, så hadde det vært veldig fint. Ønsker dere en riktig god søndag.