Hei
Tusen takk for at denne nettsiden eksisterer. Driver å sonderer terenget rundt lavt stofskifte, som jeg vet veldig lite om.
Jeg fikk påvist lavt stofskifte ved en rutinekontroll hos bedriftslegen. Symptomer jeg har hatt, er økt trøtthet siste 4 årene, og siste året har jeg stadig vært syk av alt mulig, influensa, feber, sliten, munnsår etc. Har nå i to mnd gått fra 25-100 mg Levaxin. Det er først siste uken jeg har merket hjertebank, og plutselig tretthet!!! Har det noe med økning av dosen til Levaxin å gjøre?
Dersom man legger om kosthold (mindre fett, salt og søtt) virker det inn på hvordan kroppen reagerer på Levaxin?

For 8 år siden fikk jeg flott-bitt og fikk påvist Borreliose. Jeg gikk på mye pencillin og var veldig syk et par år, men ble frisk. Mye takket være at jeg gikk til homøopat mener jeg. Jeg gikk til homøopat først etter at jeg var ferdig med medisinering.
Jeg er generelt skeptisk til å fylle kroppen med all slags medisin, og lurer på å satse på homøopaten denne gangen også.

Er det noen her inne som har erfaring med homøopat? Og er det noen som vet noe om ev kosthold og trening virker inn på kroppen, altså bør man justere "Levaxin" mere/mindre dersom man tar en langtur på fjellet eller annen hard og lang treningsøkt?
Blir veldig glad dersom noen har erfaringer å dele rundt dette.