Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
08-03-13, 20:10 #1
Datter på 13 år med konstatert lavt stoffskifte
Min datter på 13 år har i lengre tid hanglet, vært trøtt, blitt fort sliten, mye svimmel og hodepine, store humørsvingninger, ukonsentrert og "bortreist" på skolen.... Hun har også vært mye syk med tre omganger med magevirus siden november, luftveisinfeksjon og halsbetennelse. Legen mistenkte kyssesyke, men blodprøvene viste lave verdier på stoffskifte....
Dette burde egentlig ikke komme overraskende - jeg har selv lavt stoffskifte, det samme har min mor og min søster. Og, mange brikker falt på plass i forhold til min datter!
Men, nå sier legen at han vil vente og se.. før han gjør noe... i tilfelle det var "forbigående"...... Jeg fikk kranglet meg til å komme tilbake og ta nye blodprøver om to uker, men magefølelsen sier at hun burde i gang med medisiner så fort som mulig!!!
Fikk bare referert verdi over tlf:
S FT4 = 10
Vet at jeg følte meg skikkelig slakk når jeg hadde 12 - og ble satt på medisiner da... skjønner jo nå hvorfor snuppa har vært så slapp de siste månedene......
Jeg lurer jo også litt på hvorfor verdiene hennes er så lave, burde hun ikke henvises til en spesialist?? (Min fastlege er ikke akkurat veldig oppdatert, men ofte villig til å høre på mine vurderinger).
Noen som har noen gode råd for veien videre??Lavt stoffskifte - Levaxin 100 mcg april 2010. Les mer: Ny på Levaxin
Lignende tråder
-
Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005
Av knokkel i forumet Lavt stoffskifteSvar: 72Siste melding: 11-05-13, 22:25 -
Ny på forumet, og har endelig fått konstatert lavt stoffskifte
Av Lenak i forumet DagbokerSvar: 48Siste melding: 22-04-13, 19:10 -
Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i November 2011
Av Tina Jeanett i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 13-06-12, 16:01 -
Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i november 2005
Av janike i forumet TSHSvar: 46Siste melding: 16-11-09, 17:52 -
Jeg har ikke fått konstatert lavt stoffskifte ennå men tror selv at jeg har det
Av Smurfine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 31-10-07, 19:09

Svar med sitat

Bokmerker