Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
04-03-13, 13:30 #11
Sv: Kan noen se på symptomene og prøvene mine?
Hei. Det stemmer at jeg la tråden inn på ny fordi jeg ikke fant ut om jeg kunne flytte den. Følte den var på feil tråd.
Nå tok legen nye prøver som ble sendt til Haukeland og Stavanger sykehus, og når alle svar foreligger vil hun be sykehuset om å se på dem.
Idag var jeg hos legen igjen og kun fått svar på noen prøver
Anti tpo er ennå 1300, s fritt t-4 er 13, s fritt t-3 er 5,7 ( red 2,6-5,7) og tsh er nå plutselig 2,0- den går tydeligvis opp og ned....
Legen fikk alle symptomene mine nå. Nytt siste uken er at det stikker/ vondt når noen tar på huden min(rygg, ben, armer) og når jeg fryser og prikking i hendene starter så bli leddene i hendene stive/hovne og får ikke gjort noe nyttig til de blir bra igjen.
Har ikke ønske om å bytte lege nå da jeg har gått der i mange år og er trygg på henne. Hun har lovet at vi skal komme til buns i dette. Skal inn igjen neste uke å se om flere resultat er kommet. Hadde håpet å få begynne på medisin idag, lav dose, for å se om plagene går bort, men må vente på alle prøvene.... Og nå går jo tsh ned så vet ikke hva jeg skal si nå... Uansett så er jeg utrolig sliten av situasjonen jeg har vært i nå i månedsvis
Lignende tråder
-
Hashimoto og jod
Av Sharon i forumet Hashimoto's Thyroiditt og jodSvar: 10Siste melding: 27-12-11, 11:39 -
Hashimoto og jod
Av Sharon i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 8Siste melding: 27-08-11, 21:44 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44 -
Mononukleose (kyssesyke), ME og Hahimotos
Av Siven i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 6Siste melding: 30-11-09, 11:51

Svar med sitat

Bokmerker