Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: noen som kan hjelpe?
Threaded View
-
25-02-13, 10:58 #1
noen som kan hjelpe?
Jeg er en jente på 31 år som begynner å bli noe fortvilt over livet.
Jeg har når vært sykemeldt i over et halvt år etter å ha gått på en "smell". Jeg går hos psykolog, og det har hjulpet, men fortsatt er jeg utslitt uten å egentlig gjøre noen ting. Jeg har lest mye om lavt stoffskifte og jeg har omtrent alle symptomene. Slitenhet som det fremste, men og håravfall, tørr hud, store søvnproblemer, dårlig temperaturregulering osv. I tillegg har jeg en veldig stor skjoldbrukskjertel, det føles av og til så trangt i halsen at det er ubehagelig å svelge.
Tidligere har stoffskifteprøvene vært helt fine, men nå sist ble det utslag på anti- TPO. Var på rundt 3-400 som ikke er veldig høyt mn dette var i november. Har tatt nye prøver nå nettopp som jeg ikke har fått svar på enda.
Jeg er mamma til en 3 åring og føler nå at livet mitt bare passerer uten at jeg har ork til å være med på det og det er veldig trist. Er en person som alltid har vært energisk og hatt mange baller i luften, utdannet sykepleier og trivdes med det.
Er det noen som har noen råd eller erfaringer? Er nå omsider henvist til en indremedisiner som skal være flink så jeg setter alt håp til det....
Hilsen en trøtt og sliten jente...
Nå ringte jeg legekontoret anti-TPO var 351, T3 var 3, 4 og T4 var 12.Sist endret av Ria13; 25-02-13 kl 11:31
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
hei kan noen hjelpe?
Av ziriuz i forumet BlodprøverSvar: 8Siste melding: 19-07-12, 18:29 -
Kan noen hjelpe meg?
Av Torild i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 6Siste melding: 07-02-11, 10:39 -
Kan noen hjelpe meg?
Av diamanten i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 08-03-09, 13:31 -
Noen som kan hjelpe??
Av Tinamina i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 25-09-08, 01:23 -
Noen som kan hjelpe?
Av stine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 27Siste melding: 28-10-07, 19:36

Svar med sitat
Bokmerker