Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
24-02-13, 15:50 #11
Sv: Tørre øyne klinikken i Oslo
Øyelegen provoserte meg også. Men han så ut til å være av typen "eldre mann som har tenkt de tankene han hadde tenkt å tenke" (Else Michelets definisjon av gubbe) så jeg tenkte at det ikke var noen vits i å diskutere videre med han. Øyedråpene han ga meg var ganske riktig i små flasker, med konserveringsmidler - jeg har ikke brukt dem.
Det har derimot blitt nokså mye bruk av kloramfenikol øyedråper, noe som sannsynligvis heller ikke er så heldig. Tilfeldigvis fikk jeg vite av apotekteknikeren da jeg hentet nye, at før man drypper øyet med kloramfenikol, skal det skylles med sterilt saltvann, for å få skylt vekk en del bakterier først. Kjekt å vite, men det hadde jo vært fint om noen sa det til meg første gang jeg fikk resept på dem - nå flere år siden .... Informasjon er en vanskelig ting.
Lignende tråder
-
Restasis mot tørre øyne, på blå resept
Av Vigdis i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 8Siste melding: 31-07-15, 14:54 -
Restasis mot tørre øyne, på blå resept
Av Vigdis i forumet HELFO medisinutgifter på blå reseptSvar: 6Siste melding: 18-06-15, 17:40 -
Tørre øyne
Av Vigdis i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 62Siste melding: 13-08-14, 07:16 -
tørre øyne...
Av Lissa i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 22Siste melding: 02-02-11, 21:41

Svar med sitat

Bokmerker