Hei Tussemaja

Først har jeg lyst til å si at jeg synes det er trist at jentene dine har så store problemer. Det som er positivt er at de har deg som vet å oppsøke de rette legene og foraene.

Jeg er ikke så god på blodprøvetolking, men så lav FT4 er vel ikke ok i noen sammenheng.

Jeg har lest tråden om jentene dine, og jeg må si at jeg sitter igjen med veldig mange spørsmål. I og med de ikke har en betennelsestilstand i kjertelen hadde det vel vært lurt å få de prøvene som er så lave opp på et høyere nivå? Er det i orden nå? Jeg finner ikke noe svar på det.

Gikk dere bort fra rådene til Øverbye? Og hva med Balder-legen? Fulgte hun ikke opp prøvene? Hun skulle ta spyttprøver for binyrene, ikke sant?

Jeg har lest en plass (vet ikke hvor) at lave blodverdier kan gi utslag i psykiske problemer (manier bl.a.). Så, hadde jeg vært dere ville jeg gjort alt for å få det opp.

Dette var ikke noe svar på spørsmålet ditt, Tussemaja, men jeg håper det kommer noen forbi som kan kommentere prøvene. Jeg ønsker deg og jentene lykke til videre