Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
15-02-13, 14:52 #10
Sv: Hei fra en med Levaxin-problemer
I går var jeg altså hos legen, og det var en slitsom opplevelse. Jeg tror ikke jeg har diskutert så mye med en lege før. Eller det var vel ikke akkurat en diskusjon, for han svarte jo egentlig ikke på argumentene mine. Det gikk mye i: "Men det er jo innenfor referanseområdet. Du har fine blodprøver." Han mente til og med at jeg heller burde redusere dosen. Og han trodde ikke plagene min kom av stoffskiftet. Han spurte om jeg tok andre medisiner, og det var en av dem han tydeligvis ikke kunne så mye om, så han skal sjekke opp bivirkninger av den og virket full av håp om å finne en årsak der. Det tror jeg ikke han gjør, men det er mulig han greier å vri det til å kunne være det også.
Han var til og med inne på noe om at kvinner føler mer enn menn.. Er ikke sikker på hvor han ville med det, men jeg tror kanskje han så på uttrykket mitt at han kanskje ikke burde fortsette i den gata.
Til slutt gikk han og snakket med en av kollegene sine som er endokrinolog. Han hadde faktisk lest seg opp litt på noen nye studier i det siste og kunne fortelle ham at den del pasienter måtte ha TSH lavere enn det jeg har for å bli bra, og at det ikke er noe problem å gi meg 150 mcg. Levaxin. Legen min virket litt beroliget av dette, men ville likevel at jeg skulle begynne med fire dager i uka på 150 og tre dager i uka på 100.
Så nå får vi se. Jeg håper egentlig dette skal være nok for meg, så jeg slipper å krangle med han igjen - jeg orker ikke dette tullet!
Lignende tråder
-
Problemer med finmotorikk?
Av Qa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 18-05-10, 07:13 -
Kan det skabe problemer?
Av Babe i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 14-03-10, 21:50 -
OPP i vekt - problemer?
Av MizzyCat i forumet MeningsmålingerSvar: 4Siste melding: 16-01-08, 13:24 -
Problemer etter at jeg begynte på levaxin
Av britt i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 11Siste melding: 18-04-05, 21:09

Svar med sitat
Bokmerker