Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
12-02-13, 10:16 #8
Sv: Hei fra en med Levaxin-problemer
Behandlingsmål:
Referanser/litteratur : Haug, Egil (2002). Behandling av hypotyreose. Tidsskrift for Den norske Lægeforening: 2002:
"Behandlingsmålet bør i følge Haug (2002) være TSH mellom 0,5 og 1,5, og FT4 i øvre del av referanseområdet, eller lett forhøyet. Dersom pasienten fremdeles har plagsomme symptomer, kan man øke doseringen til TSH går ned mot 0,2. Da vil FT4 ofte være over referanseområdet."
Din FT3 er ikke særlig høy, du trenger kanskje å ha den høyere ? Jeg har ikke erfaring med tilskudd av T3, så det kan jeg ikke si noe om. Enig i at din FT4 er ganske høy nå, kanskje du ikke konverterer T3 godt nok fra T4. Hvis legen har vært litt på glid i forhold til å ha symptomer, bør du bearbeide ham videre med det. Målet er jo at du skal føle deg frisk. Hvis han mener du har andre sykdommer, så må han se å finne ut av det, da ! Når det gjelder bytte av lege er jeg selv en pyse
Lignende tråder
-
Problemer med finmotorikk?
Av Qa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 18-05-10, 07:13 -
Kan det skabe problemer?
Av Babe i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 14-03-10, 21:50 -
OPP i vekt - problemer?
Av MizzyCat i forumet MeningsmålingerSvar: 4Siste melding: 16-01-08, 13:24 -
Problemer etter at jeg begynte på levaxin
Av britt i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 11Siste melding: 18-04-05, 21:09

Svar med sitat
Bokmerker