Hei
Nå har jeg lest nesten hele boka. Er enig med deg den er nyttig og godt begrunnet. Jeg har for 4 år siden begynt å spise lavkarbo. Måtte ned på 10 til 20 g karbo før jeg kom i ketose. Da begynte jeg å gå ned. Men jeg følte meg ikke så topp som "lovet".

Vel det jeg ikke var klar over var at jeg hadde allergi for melke protin og eggehvite intoleranse og mais. Jeg har også siden spist light lavkarbo og har gått opp 6 kg. Nu holder jeg på med detaljene i melke rensen. Dvs. jeg spiser ikke roastbiff hvis den er stekt i smør for da er det melk i osv osv. Jeg skal nu etter hvert gjøre slik jeg gjorde for 4 år siden spise meg inn på ønsket kosthold. Har testet at jeg ikke har noe allergi for gluten, men har tenkt å dra denne endringen så langt at jeg skal prøve en mnd uten korn i det hele tatt. Det er mulig det først blir til høsten når vi er hjemme og alt er rolig. Men jeg er allerede igang med å gå over på mer stenalderkost. (Kanskje går det fortere enn jeg tror)

Det jeg fungere best på er å ta ting etterhvert, ikke presse, stresse osv. Men melk der rensker jeg og rensker.(Melke overtrekk i medisin og vitaminer) Herregud hva de har puttet melk i. Heldivis er ikke det å lage mat fra grunnen av noe nytt for meg.

Lykke til med helsefremmende tiltak. Godt med litt virituell prat og støtte.