Viser søkeresultater 1 til 7 av 7

Threaded View

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard "Tid Tager Tid - også for bedringen efter medicinskifte fra syntetisk til Thyroid"

Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
    Kanskje Mod bør dele tråden? Det er jo det morsomme i disse virituelle samtalene, akkurat som samtaler ansikt til ansikt, plutselig kommer vi over i et annet spor, som også er matnyttig, men jeg vil ikke ødelegge for at Anisa får all den hjertevarme hun fortjener, som har hjulpet så mange her
    Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    God idé med at dele tråden...
    Det var ikke så meget at jeg skrev på forummet på det sidste... Jeg sidder også nu og ser på alle de julegaver og alle julekort på reolen, jeg ellers har forberedt siden oktober, men ikke har fået afsendt i år... Jeg har heller ikke skrevet til nogen, og ej heller har jeg besvaret henvendelser/hilsner fra andre Årsagen er at siden midten af november har jeg måttet udelukke alt der ikke var job og søvn, fordi for første gang i mere end 30 år blev jeg syg på den gammeldags måde: med høj feber og alskens plager som hører med til en dobbeltsidig lungebetændelse, komplikation efter en gemen influenza i oktober....

Jeg har det bedre nu, selv om det går langsomt... men før jeg nåede så langt, sad jeg adskillige gange på Skype og ellers i min mailbox, og så gerne ville skrive tak for hilsner, eller bare en forklaring på tavsheden... men jeg var fuldstændig tanketom. Når jeg ikke kunne tænke, kunne jeg heller ikke skrive så lidt som et ord. Alt fra denne tid føles nu tåget og uvirkeligt...

Dette forløb afspejler en af de uventede "dårlige" sider af at få Thyroid: når man bliver syg - kan det blive på den gammeldags måde, fra før man fik hypothyreose og hormonmangel. Under årene med Eltroxin, har jeg aldrig reageret på influenza med f.eks. feber. Jeg kunne være forkølet eller have influenza og alligevel var der ingen feber, og derfor heller ikke alle de symptomer som plejer at følge med høj feber. Nu har jeg været på Thyroid i ca. 7 år og det ser ud til, at kroppens "evne" til at reagere på en infektionssygdom med feber - omsider er kommet tilbage. Taget i betragtning, hvor forfærdeligt jeg havde det i disse uger med høj feber - ville jeg gerne være netop denne virkning af Thyroid, foruden...
    Sist endret av Mod; 06-01-13 kl 12:10
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Lignende tråder

1. Thyroid og syntetisk er ikke det samme!
    Av Vigdis i forumet Naturlig T4 og syntetisk T4 er ikke lik hverandre
    Svar: 0
    Siste melding: 17-06-12, 19:41
  2. Thyroid reduserte ledd- og muskelsmerte sammenliknet med syntetisk T4
    Av Vigdis i forumet Naturlig T4 og syntetisk T4 er ikke lik hverandre
    Svar: 4
    Siste melding: 13-06-12, 15:24
  3. T3 i Thyroid-meds halveres langsommere end Liothyronin (syntetisk T3)
    Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Siste melding: 22-04-11, 15:26
  4. Hvorfor er organisk Thyroid bedre end syntetisk (engelsk)
    Av Anisa i forumet Naturlig T4 og syntetisk T4 er ikke lik hverandre
    Siste melding: 07-11-10, 12:59
  5. Blodtrykket - hvordan efter skift til thyroid?
    Av Nielsigne i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Siste melding: 07-07-10, 10:20

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn