Viser søkeresultater 1 til 10 av 42
Threaded View
-
26-12-12, 20:53 #11
Sv: Skal begynne å ta Erfa om kvelden. Tar imot alle gode råd.
Hei Vigdis

Jeg har til tider i løpet av døgnet litt forhøyet blodtrykk. Har hatt døgnmåler uten at det har vært snakk om å ta blodtrykksenkende medisiner. Men i og med det har blitt advart mot at trykket kan stige ved CT3M-metoden tenkte jeg å være forsiktig med det.
Jeg vet ikke hvorfor det er forhøyet. Forhøyet blodtrykk er vel et symptom, ikke en sykdom. Jeg har også hatt litt forhøyet kalsium ved et par anledninger, men det er ifølge de lærde helt normalt. Det tror ikke jeg noe på. Har også hatt forhøyet PTH en gang. Alt dette er bare litt over normalen.
Jeg får lese litt videre, og så kan det hende jeg kommer tilbake med spørsmål etter hvert.
Tusen takk for svar
Lignende tråder
-
Har Graves og skal snart opereres (have fjernet skjoldbruskkirtel). Gode råd søges.
Av Pisces i forumet Høyt stoffskifteSvar: 26Siste melding: 18-05-16, 02:38 -
skal begynne på kombinasjons behandling og trenger råd!
Av toneij i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 10Siste melding: 21-10-12, 20:43 -
Jeg skal begynne med kosttilskudd idag.!
Av Jente25 i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 5Siste melding: 12-08-09, 11:13 -
Skal begynne med Armour :=)
Av pandalakris i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 29-08-08, 22:02 -
Armour kvelden før nye prøver skal tas?
Av milla i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 25-05-06, 20:26

Svar med sitat

Bokmerker