Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
18-12-12, 07:40 #1
kreft i skjoldbruskkjertelen
hei alle sammen
jeg er helt ny her, så har egentlig ingen oversikt over forumet. jeg fant en kul på halsen i november og var hos legen og tok noen blodprøver. Fikk time på strumaklinikken i Drammen etter ca 3 uker og fikk da konstatert kreft. Har egentlig hanglet veldig de siste 2 årene vonde ledd, svetting. svimmel osv. men har hele tiden hengt det på knagger som overgangsalder og div. det eneste som var fremhevet med en stjerne på blodprøvene det var tsh som målte 5.2 og det sier ikke meg noe videre. Samtalen med legen etterpå gikk som følger ; det er dessverre kreft vi mistenker papilær ? vi fant ingen lymfeknuter på halsen som det var spredning til ? kulen er veldig liten 1.2 cm ? jeg er ikke redd for livet ditt ? du skal inn til radiumhospitalet og ta hele skjoldbruskkjertelen + radiojod og medisiner resten av livet. det er vel ikke å undres over jeg er vettskremt. noen her som vet noe, kan eller har det samme selv
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Antistoffer mot skjoldbruskkjertelen
Av Ada i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 17Siste melding: 04-05-15, 14:56 -
Blodprøver av skjoldbruskkjertelen
Av Vigdis i forumet BlodprøverSvar: 0Siste melding: 13-03-12, 08:22 -
Jeg har akkurat fått diagnosen kreft i skjoldbruskkjertelen
Av eulalia i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 4Siste melding: 10-08-10, 19:56 -
Nasjonale retningslinjer - kreft i skjoldbruskkjertelen
Av Mod i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 1Siste melding: 03-02-10, 00:31 -
Vondt i skjoldbruskkjertelen..?
Av Ruth i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 16Siste melding: 06-10-05, 16:18

Svar med sitat
Bokmerker