Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
16-11-12, 11:18 #3
Sv: Spørsmål angående p-piller og blå resept
Hei Huldrena
Jeg har lest linken din og må si det er trist å se at du ikke er tatt på alvor i det hele tatt. Nå har du fått påvist lavt stoffskifte og Graves, og da er det lett å se tilbake og skjønne at dine problemer ikke burde vært løst med p-piller og kansje heller ikke Cipralex. Du burde vært utredet for hormonproblemer tidlig i livet ditt.
Jeg kjenner meg igjen når du skriver om migreneanfall. Jeg opplevde det samme som deg. Jeg har migrene med såkalt «aura» (flott navn), og fikk anfall rett etter at jeg stod opp om morgenen. Hver eneste dag. Så det sier seg selv at det ikke kunne vare lenge.
Jeg kan ikke svare deg på det egentlige spørsmålet ditt. Måtte bare kommentere det med migreneanfallene. Jeg ønsker deg alt godt, Huldrena. Stå på for deg selv
Lignende tråder
-
Spm. angående neddosering av Levaxin.
Av Hanna1981 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 0Siste melding: 01-05-11, 21:48 -
treenger litt hjelp angående anti tpo.. litt forvirret...
Av kvinne86 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 08-09-10, 19:44 -
Har p-piller noe å si for stoffskiftet?
Av kristinet i forumet Andre hormonerSvar: 8Siste melding: 11-05-09, 09:20 -
Et til spørsmål angående Anti-TPO, og levaxinøkning...
Av gretal i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 18-03-08, 22:02 -
Tips angående time hos speisialist
Av munch i forumet Hos legenSvar: 28Siste melding: 02-06-07, 23:19

Svar med sitat
Bokmerker