Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Threaded View
-
14-06-12, 10:08 #10
Sv: Hei alle sammen:)
Jeg synes det er så spennede og se hvordan de ulike blodprøvene er.
Jeg selv hadde/har et utrolig høyt nivå på kalsium.
Det er som lars omdahl sier, Lavt stoffskifte er så komplekst og så forskjellig fra person til person.
Jeg var på et kurs for noen måneder siden og der ble det fortalt om forskjellige caser fra pasient til pasient.
Det viste seg at noen hadde nettopp ubalanse i vitaminer, sporstoffer og mineraler.
Det var også etter hans erfarig en måte å finne ut om pasient hadde lavt stoffskifte.
Jeg ser på hvordan hennes tsh også har vært variabel. Min var også slik som Carina's.
Men for meg var dette indikasjoner på lavt stoffskifte, fordi man har jo forskjellig forbrenning.
Det synes jeg er så bra at legene begynner å få innprentet at de skal tenke mer individ og ikke bare tall.
Carina har jo også helt klare symptomer på LS spør du meg.
Hadde jeg vært lege så hadde jeg tatt flere blodprøver og sammenlignet tsh'n evt andre prøver også.
For å se om det er en variasjon. Dette gjorde min lege med meg, og der så man at det forandret seg.
Jeg ønsker deg lykketil Carina.
Du må ikke gi opp.
Lignende tråder
-
Diagnosen lavt stoffskifte for 9 uker siden, men har slitt med symptomer i 12 år
Av Mitena i forumet Lavt stoffskifteSvar: 43Siste melding: 15-04-15, 21:18 -
En 66 år gammel kvinne med forvirring, afasi og myoklonier
Av Vigdis i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 06-05-11, 03:33 -
Lavt stoffskifte eller bare han en rekke "tilfeldige" plager?
Av Cherry i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 4Siste melding: 09-01-11, 09:50 -
Jeg har slitt med lavt stoffskiftet ihvertfall siden år 2000
Av Siriusen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 67Siste melding: 03-02-10, 17:28 -
Har sannsynligvis slitt med lavt stoffskifte i 7-8 år
Av JS i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 62Siste melding: 06-01-08, 10:28

Svar med sitat
Bokmerker