Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
03-11-12, 04:07 #1
Kan ikke copy and paste fra Google Translate
Jeg kan ikke længere copy and paste tekst oversat af Google Translate, hverken i Firefox eller i Internet Explorer, medmindre jeg deaktiverer javascript for Google Translate i min egen webbrowser (nettleser). Så virker det nemlig igen.
Copy and paste funktionen ser ud til, kun at virke uhindret i Googles egen Chrome og Chromium (wonder why
)
Det ser ud til, at allerede for et år siden er Google Translate begyndt, successivt at lukke for copy and paste funktionen, og nu er denne lukning nået til os i Norden.
Andre i verden har også opdaget problemet > https://groups.google.com/forum/?fro...al/CimFeeM_WNI og der anbefaler nogle at holde Ctrl+C trykket i 1-2 sekunder, så skulle copy and paste virke igen, men det har jeg ikke afprøvet, da det er nemmere for mig blot at deaktivere javascript for Google Translate.
Jeg bruger mest Firefox og i den, ved hjælp af gratis NoScript addon er javascript default deaktiveret alligevel for alle sites man kommer på, og man kan selv, manuelt aktivere javascript for sites efter eget valg.
Det gør det besværligt at benytte webbank og betale på Nettet, men man vænner sig hurtigt til at aktivere Java (nogle gange i flere trin) inden transaktionen. Til gengæld er man sikret mod at blive inficeret med f.eks. trojanske heste, orme eller virus på hackede sites, eller sites med skumle hensigter f.eks. "phishing". Eller mod at blive oversvømmet med alskens PopUp's med reklamer.
Om fordele for en sikker gang på Internettet med NoScript (for Firefox) kan læses her: http://noscript.net/
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Ikke still spørsmål, du får google det.
Av flaggstang i forumet Hos legenSvar: 0Siste melding: 07-05-12, 11:37 -
Vil ikke, men jeg er visst nødt til å vedkjenne meg at jeg ikke er frisk
Av listha i forumet DagbokerSvar: 12Siste melding: 17-03-12, 19:36 -
Ikke alle blir bra på Levaxin. Er dette et bra svar eller ikke?
Av Sonja Midtlien i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 05-04-05, 08:40

Svar med sitat

Bokmerker