Viser søkeresultater 1 til 10 av 56
Threaded View
-
23-10-12, 14:29 #6
Sv: Disponert for stoffskifte problemer i følge legen...
Igjen, tusen takk!

Jeg har heldigvis aldri røykt, så det er ikke noe problem
Jeg fant denne på legemiddelhandboka.no hvor det nede i teksten står: "Forhøyet anti-TPO (autoantistoffer mot tyreoperoksidase) taler sterkt for autoimmun tyreoiditt (Hashimoto sykdom)" og forhåpentligvis er det nok til at jeg kan få en henvisning videre.
Så jeg ringte legen for å få en ny time, men da h*n er på kurs ut uken ba jeg om time hos en annen lege ved samme senteret som jeg har vært hos noen ganger tidligere, og som jeg opplever som veldig dyktig og åpen (jeg får ingen følelse av arroganse som jeg av og til føler andre leger gir), og forhåpentligvis ordner h*n en henvisning for meg.
Er det noen blodprøver jeg bør be om at blir tatt hvis han vil ta noen nye prøver før en eventuell henvisning? Evt for å ha med noen ferdige prøver til en spesialist?
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte og problemer med lav magesyre
Av anitab i forumet Enzymer og magesyreSvar: 5Siste melding: 30-03-12, 22:13 -
Hva sier regjeringen om stoffskifte problemer?
Av Stina i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 9Siste melding: 20-12-11, 14:48 -
Lavt stoffskifte og problemer med lav magesyre
Av anitab i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 02-10-08, 13:10 -
Høyt stoffskifte. Jeg føler at jeg må følge nøye med på ting og tang selv
Av sandra i forumet Graves sykdomSvar: 61Siste melding: 10-04-07, 19:24

Svar med sitat
Bokmerker