Viser søkeresultater 1 til 10 av 56
Threaded View
-
23-10-12, 11:22 #5
Sv: Disponert for stoffskifte problemer i følge legen...
At TSH er høyest midt på natta (og siden synker) - er nok en ting som leger ikke veit.
En annen ting (som de selvfølgelig heller ikke veit) er at røyking senker TSH:
Det ligger mange linker i tråden som Gemini skriver - du trykker på den blå knappen m to hvite piler for å komme dit.
I Vigdis' innlegg (samme tråd) ligger link hit: - http://www.nlm.nih.gov/medlineplus/e...1.htm#symptoms
Der står bl.a følgende:
"Antithyroglobulin antibody is a test to measure antibodies to a protein called thyroglobulin, which is found in thyroid cells."
og lenger ned:
"A positive test means antithyroglobulin antibodies are found in your blood. This may be due to:
- Graves disease
- Hashimoto's thyroiditis
- Hypothyroidism
- Myxedema
- Systemic lupus erythematosus (SLE)
- Thyrotoxicosis
- Type 1 diabetes
Flere steder på Forumet står det skrevet om anti-TPO - hva det er og hva disse antistoffene gjør -
denne er såvidt jeg kan forstå den beste forklaringen (uthevet skrift) å lese igjennom:
For å komme til spesialist må du få henvisning av fastlegen.Sist endret av Kevlin; 23-10-12 kl 12:23
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte og problemer med lav magesyre
Av anitab i forumet Enzymer og magesyreSvar: 5Siste melding: 30-03-12, 22:13 -
Hva sier regjeringen om stoffskifte problemer?
Av Stina i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 9Siste melding: 20-12-11, 14:48 -
Lavt stoffskifte og problemer med lav magesyre
Av anitab i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 02-10-08, 13:10 -
Høyt stoffskifte. Jeg føler at jeg må følge nøye med på ting og tang selv
Av sandra i forumet Graves sykdomSvar: 61Siste melding: 10-04-07, 19:24

Svar med sitat
Bokmerker