Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
17-10-12, 09:38 #1
Noe i kroppen min som ikke helt stemmer. Kan noen hjelpe meg??
Hei, jeg fikk stoffskifte problemer pga fødsel, da høyt som ble til lavt og anti tpo over 100 og startet levaxin, jeg spiste en tablett daglig (100) og følte alikevel at jeg ikke hadde det helt bra, så legen gikk med på å prøve å legge meg litt under normalen og økte dosen med 1 tablett delt på 2 dager i uken, målte så stoffskifte 4-6 uker etter doseøkning, da var TSH på 0,36 og jeg følte jeg hadde det kjempebra, ikke særlig vondt i kroppen, energi hadde jeg....
Så har jeg siste tiden merket meg at det var noe i kroppen min som ikke helt stemmer, skjelver på hender, hodepine, går ned i vekt (men ville også dette så har spist veldig sunt) men alikevel så gikk det litt for fort syns jeg med vekten, rar følelse inni meg som ikke kan forklares. og da jeg på mandag var til legen og skulle ta noen andre blodprøver så sa jeg at jeg ville sjekke stoffskifte med det samme og idag fikk jeg bekreftet det jeg hadde mistanke om, stoffskifte var nå på 2,2 altså høyt....
lurer fælt på om det er normalt at det skal øke så masse pga en tablett ekstra totalt i uken? kan levaxin bli påvirket av andre medisiner i kroppen? har startet opp på wellbutrin (antidepressiva) og har også av dette fått det utrolig mye bedre,,,
er litt fortvilet akkurat nå og håper noen har noe å dele med meg her....
på forhånd takk
Høyt stoffskifte som kom i forbindelse med fødsel. Nå lavt.
TSH:13 FT4:12 FT3:3,5 Levaxin 100 mg pr dag.
Lignende tråder
-
Jeg har ikke fått påvist lavt stoffskifte men 90% av symptomene stemmer
Av Bentececilie i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 23-02-11, 18:55 -
Kroppen tar ikke til seg Levaxin
Av uheldig i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 8Siste melding: 24-11-10, 06:59 -
Jeg blir ikke klok på dette, noen som kan hjelpe meg?
Av Veronica i forumet BlodprøverSvar: 8Siste melding: 19-08-08, 09:23 -
Stemmer det at det ikke er vits å ta stoffskifteprøver...
Av Marina73 i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 03-04-08, 18:57 -
prøvr meg på et inleg som ikke hører til her,kan noen hjelpe
Av rikke i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 16-01-07, 20:59

Svar med sitat

Bokmerker