Viser søkeresultater 1 til 10 av 107
Threaded View
-
12-08-12, 11:23 #21
Mine erfaringer med ERFA
Hej
Jeg har tidligere oprettet en tråd "mine erfaringer med kombinationsbehandling", hvori jeg forsøgte at beskrive mine erfaringer med T3-behandling. De første 6 måneder var helt fantastiske, men så var det lidt som om at effekten aftog mærkbart. Jeg havde det stadig meget, meget bedre end da jeg kun blev behandlet med Euthyrox, men jeg begyndte at blive træt, udkørt, i perioder mere end andre, og sove gerne 10 timer, hvis jeg kunne slippe afsted med det
I foråret 2012 besluttede jeg mig derfor for, at jeg ville prøve naturlig thyroid. Jeg planlagde, at det skulle være i min sommerferie i juli og gik i gang med at forberede min krop på den forestående opgave: Dvs. nul sukker (udover det, der findes i fødevare - brød etc., men ingen sødt og ingen hvidt brød) da jeg ville have styr på mit blodsukker og er helt sikker på, at jeg er insulinresistent. Jeg ville derfor gøre mest muligt for, at min krop havde det så optimalt som den nu kan, for at undgå angst og hvad der ellers kan følge af dårlige symptomer.
For 3 uger siden begyndte jeg så på ERFA og det har desværre ikke været nogen solstrålehistorie endnu. Det eneste gode jeg pt. kan fortælle er, at jeg vågner tidligere og har nemmere ved at falde i søvn. Om dette skyldes, at jeg oplevede den helt store bedring, da jeg i 2010 begyndte på T3 og at bedringen derfor ikke er ligeså radikal nu, er vel meget sandsynligt, men jeg ved det ikke. Jeg ved bare, at jeg føler, jeg er faldet i et hul energimæssigt og har kraftige øjenspændinger, hvilket gøre, at jeg er meget obs på, hvorvidt jeg skal fortsætte behandlingen, men indtil videre fortsætter jeg.
Jeg skal snart vende tilbage med mere nyt og uddybende detaljer, men pt. er jeg pludselig blevet så træt, at jeg knapt nok kan koncentrere mig om at skrive
Kh
Anne
PS. Apropos øjenspændinger, så kan jeg sige til folk med Graves, at mine øjne blev meget, meget bedre efter at jeg begyndte på T3. Var til kontrol hos øjenlægen for ca. 6 måneder siden og han var helt chokeret over, at man ikke længere kunne se tegn på Graves og ville vide, hvad der var sket, som havde gjort så stor en forskel. Så kunne jeg jo fortælle om T3 med stor begejstring, for selvom jeg stadig føler mig stofskiftesyg nogle dage mere end andre, så har jeg simpelthen fået så meget af min tilværelse tilbage.
Lignende tråder
-
Graves siden 2004
Av jane i forumet Graves sykdomSvar: 42Siste melding: 06-05-10, 15:11 -
Jeg har haft struma siden jeg var omkring 18 år
Av Christina40 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 13Siste melding: 01-10-09, 12:18 -
Fikk graves for 14 år siden
Av millasin i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 31Siste melding: 29-04-09, 15:30 -
Jeg har haft Hashimoto's siden 2002
Av Louise i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 50Siste melding: 21-06-07, 23:34

Svar med sitat

Bokmerker