Viser søkeresultater 1 til 10 av 64
Threaded View
-
08-01-12, 17:32 #21
hvor skal jeg gå hen ? Wegeners Granulomatose
hej allesammen -
mangler et supergodt råd - for dem som sikkert kender lidt til min historie herinde ved godt jeg efterhånden har lægeskræk og at min nye læge er en smule arrogant og ikke spor hjælpsom , men jeg er nu kommet til den konklusion selv at jeg har mere end en autoimmun sygdom , og nu hvor jeg ikke rigtig har lyst til at opsøge læge må jeg søge lidt på nettet
for ca 3 mdr siden så jeg min ellers ret lille næse er faldet sammen , jeg konkluderede i første omgang at det skyldtes jeg har fået brækket næsen i stykker for 6 år siden i forbindelse med operation for kronisk bihulebetændelse , men den falder mere og mere sammen og ved at tilfælde så jeg pludselig et billede af en næse på nettet der lignede min og da jeg læste om Wegeners Granulomatose må jeg indrømme at det hele passer på mig - øjenproblemer , muskelsmerter, bihulebetændelse, sår i næsen hele tiden og alt det andet .
jeg forsøgte derfor i fredags at kontakte lægerne , men fik desværre fat i sygeplejersken , hun mente ikke jeg skulle have en tid men jeg skulle gå til øre næse halslæge ? så er det lige jeg spørger jer herinde for ikke at løbe i ring - hvem skal jeg henvises til ?
mange hilsner fra
carina
Lignende tråder
-
2½ år med mange ulike plager som kommer i kategorien hypothyreose
Av Lillylille i forumet Hos legenSvar: 16Siste melding: 13-05-11, 14:01 -
Merkelige kroppslige plager ved inntak av feks brød
Av helgemann i forumet Helbred og kostholdSvar: 11Siste melding: 22-02-11, 12:15 -
Plager etter leppebiopsi
Av Puselille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 05-10-10, 21:21 -
Diagnose hypo. Sliter veldig med psykiske plager og stressproblemer
Av Thomas i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 32Siste melding: 28-09-06, 21:51 -
Ang. kroppslige plager - som nedenfor
Av ung mor i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 1Siste melding: 07-04-05, 11:21

Svar med sitat

Bokmerker