Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
18-08-12, 00:00 #1
Norske leger etterutdannet ved Hertoghe Medical School i Belgia
En melding mottatt (med takk) kl. 22:33 :
"Mysteriet er enkelt: Dag Schiøth gikk fra Balder til Heggeli…. Det vet jeg fordi han fremdeles ligger inne med Balder-adresse hos xxxxxxxxx… så blodprøvene mine sendes feil hver gang. Dag Schiøth er visst nok den ene av to norske leger som har vært hos Hertoghe. Jeg vet dessverre ikke hvem den andre legen er."
Den andre legen angivelig er Anna Kathrine Ljøgodt. Vi vil ta kontakt med Hertoghe Medical School neste uke.
Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.
Lignende tråder
-
Lege Thierry Hertoghe i Belgia!
Av Lulu i forumet Thierry HertogheSvar: 28Siste melding: 26-06-14, 08:17 -
Bør jeg si til fastlegen at jeg har tenkt meg til Belgia for utredning?
Av Rabiosa i forumet Hos legenSvar: 6Siste melding: 05-03-12, 15:47 -
Begynner å tvile på norske leger...!
Av Cathy i forumet Hos legenSvar: 7Siste melding: 28-06-11, 20:25 -
Er det flere som har vært hos Hertoghe i Belgia?
Av rexxy69 i forumet Thierry HertogheSvar: 6Siste melding: 01-01-11, 03:17 -
Medical Dictionary
Av Anisa i forumet Nyttige linkerSvar: 1Siste melding: 23-03-10, 10:10

Svar med sitat

Bokmerker