Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Vigdis har skrevet i et tidligere indlæg (i anledning af spørgsmål om blå resept):

Tina Jeanett, sjekk på hjemmesiden til Balder der legene presenteres om noen av dem er spesialister. Jeg tror nok de fleste av dem er allmennleger. En av dem er utdannet hos Hertoghe.
Denne påstand har jeg efterhånden læst her gentagende gange og da jeg ikke kan se nogen som helst tegn på Hertoghe-lære i tilbagemeldinger fra Balder-patienter her på forummet... har jeg lige skrevet til Hertoghe og har bedt ham om enten bekræfte eller afkræfte, om han har uddannet nogen læger på den vedlagte navneliste. Så får vi det slået fast en gang for alle, ikke mindst i forhold til at denne klinik sværger i så høj en grad til den skolemedicinske TSH-styring af thyreoidea-behandlinger, at det kan umuligt være Hertoghes mening at lægge navn til...
En melding mottatt (med takk) kl. 22:33 :

"Mysteriet er enkelt: Dag Schiøth gikk fra Balder til Heggeli…. Det vet jeg fordi han fremdeles ligger inne med Balder-adresse hos xxxxxxxxx… så blodprøvene mine sendes feil hver gang. Dag Schiøth er visst nok den ene av to norske leger som har vært hos Hertoghe. Jeg vet dessverre ikke hvem den andre legen er."

Den andre legen angivelig er Anna Kathrine Ljøgodt. Vi vil ta kontakt med Hertoghe Medical School neste uke.