Viser søkeresultater 1 til 10 av 39
Tråd: Armour Thyroid
Threaded View
-
17-08-12, 20:42 #28
Sv: Armour Thyroid
Hmmm...
Jeg tror at du betaler alt for mange penge for disse (ringe) lægeråd du har beskrevet i dag. Kan du ikke finde en anden læge/klinik, før du bliver endda mere syg end du er i forvejen?
Når man er i binyrestøtte-behandling, skal man altså ikke bare hoppe ud af behandlingen, uden forudgående udtrapning. Man skal trappe langsomt ud, over uger faktisk, for netop ikke komme ind i en tilstand der kan sammenlignes med at slå på binyrerne med en forhammer!
Det betyder at hvis lægen ønsker tjekke dit cortisol i døgnurin (udmærket test) og vil have dig til at tage Synachten... da skal disse tests planlægges så der er god tid til at trappe ud af hydrocortison først, gerne over nogle uger... ellers går det galt!. Er du ikke blevet instrueret i en systematisk udtrapning af hydrocortison? 
Behøver du virkelig betale dine surt sammensparede penge til en læge, der ikke engang selv kan overskue din tilstand og behandling på egen hånd?
Vigdis har skrevet i et tidligere indlæg (i anledning af spørgsmål om blå resept):
Denne påstand har jeg efterhånden læst her gentagende gange og da jeg ikke kan se nogen som helst tegn på Hertoghe-lære i tilbagemeldinger fra Balder-patienter her på forummet... har jeg lige skrevet til Hertoghe og har bedt ham om enten bekræfte eller afkræfte, om han har uddannet nogen læger på den vedlagte navneliste. Så får vi det slået fast en gang for alle, ikke mindst i forhold til at denne klinik sværger i så høj en grad til den skolemedicinske TSH-styring af thyreoidea-behandlinger, at det kan umuligt være Hertoghes mening at lægge navn til...Tina Jeanett, sjekk på hjemmesiden til Balder der legene presenteres om noen av dem er spesialister. Jeg tror nok de fleste av dem er allmennleger. En av dem er utdannet hos Hertoghe.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Armour Thyroid
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 27-08-06, 23:17 -
ARMOUR THYROID
Av moor i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 20-09-05, 22:12

Svar med sitat
Bokmerker