Viser søkeresultater 1 til 10 av 96
Threaded View
-
26-01-10, 09:18 #17
Sv: Tyroid på blå resept.
OK
Som jeg skrev lenger opp: Jeg har kontaktet Rikshospitalet og Aker sykehus for å stille følgende spm: Er det noen endokrinologer hos dere som skriver ut Thyroidpreparater?
Jens Bolleslev, Overlege ved endokrinologisk avdelign på Rikshospitalet ringte meg tilbake (!!!!!).
Han var veldig hyggelig (det var han også da jeg var innlagt der i 94) men kunne ikke hjelpe meg. Jeg hadde ikke forventet det heller. Han sa at ingen på Rikshospitalet skriver ut Thyroidpreparater men at jeg burde henvende meg til Aker.
Jeg fortalte ham forøvrig hvor mye de hadde hjulpet meg (at jeg hadde gått på Levaxin i 12 år, bare ble verre og verre og at da jeg begynte på Armour forsvant alle muskelsmerter jeg hadde hatt i 20 år i løpet av mindre enn to uker, det var som å våkne til bevissthet både fysisk og mentalt og jeg gikk ned 50 kg på fire mnd. Jeg sa og at man har masse empiriske data på at mange blir friske på samme måte og at det derfor er rart at leger er så lite villige til å skrive det ut. Merket at han ble ganske imponert over min bedring faktisk...)
Men uansett - han henvste meg til Aker og da jeg sa hvor vanskelig de gjorde det, at jeg ikke fikk stille et enkelt spørsmål uten å måtte bestille time, ble han stille. Og mente at generelt var løsningen å gå gjennom en privatpraktiserende endokrinolog. Sukk....Så var det bare å finne en da...
Har sjekket listen over endokrinologer men de er vanskelige å finne. De fleste av dem har reservert seg mot oppføring i Gule sider. Så oppfordrer alle til å legge ut tips dersom de vet om endokrinologer i Norge som går med på å skrive ut Thyroidpreparater
Lignende tråder
-
ERFA på ARMOUR resept i TRONDHEIM?
Av Vilje i forumet Resept på Armour Thyroid og Erfa ThyroidSvar: 4Siste melding: 06-04-10, 21:51 -
Resept på Armour
Av LD Tromsø i forumet Resept på Armour Thyroid og Erfa ThyroidSvar: 4Siste melding: 16-02-09, 12:39 -
endelig resept på Armour!!
Av cathrin i forumet Resept på Armour Thyroid og Erfa ThyroidSvar: 19Siste melding: 16-10-06, 16:24 -
Å få Armour på blå resept
Av nora i forumet HELFO medisinutgifter på blå reseptSvar: 31Siste melding: 29-04-05, 21:02 -
Om å få Armour på blå resept
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 31Siste melding: 29-04-05, 21:02

Bokmerker