Viser søkeresultater 1 til 10 av 147
Threaded View
-
07-07-12, 11:52 #11
Sv: På grensen av Hashimoto's ?
Vil det sige, at du slet ikke har testet natmedicinering? Jeg mener ikke at man kan sige noget forsvarligt om dit T3-status når du tager medicinen spredt ud over dagen, hvorimod kroppens højeste behov for T3 faktisk topper omkring kl. 03-04 om natten. Det kunne tænkes, at hvis du tog din medicin på et tidspunkt, der hen over perioden på døgnet tilgodeser kroppens eget T3-rytme, ville dit T3 kunne måske vise anden værdi.
Ellers kunne man evt. vove formodningen om, at det kan være genetiske forhold som afgør T3-status hos dig og dine børn? Det kunne også være en form for en mild, familiær hormonresistens, hvilket kræver højere niveau af blodhormoner i cirkulation. Det eneste jeg kan sige er, at enhver må selv træffe sit eget valg om man vil stole på sine symptomer (eller fravær af dem), eller om man vil stole på alle lægens vurderinger... Mange har stor succes med, kun at opsøge lægekontoret når de mistrives. Hvis man gør det oftere end allerhøjst nødvendigt, vil man blive behandlet for sine blodprøver, ikke for sin sygdom.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
hashimoto encehalopati
Av lehman i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 28Siste melding: 07-05-13, 10:50 -
Hashimoto's Treatment 1-8
Av Mod i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 3Siste melding: 26-02-11, 18:15 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44

Svar med sitat

Bokmerker