Viser søkeresultater 1 til 10 av 37
Tråd: Sentral Hypotyreose
Threaded View
-
29-06-12, 12:25 #11
Sv: Sentral Hypotyreose
Takker enda en gang svar Anisa
.
Du svarer så veldig utfyllende og bra!!
Kona har jo nesten ingenting igjen av øyenbryna på siden - sånn som mannen på bildet.....??? Kan man gå fra primær til sekundær?? Finnes det noe "mekanikk" på det??Det samme gælder forskellen mellem øjenbryn, hvor hos de "primære", med tiden udtyndes tydeligt den nedadgående del af øjenbryn, hvor de "sekundære" beholder deres øjenbryn næsten intakte.
Du misforstår meg når det gjelder Arendal Helsesenter. Jeg tror ikke de lyver!! Men de forteller nok helst bare solskinnhistoriene. Og så har man litt varierende erfaringer med forskjellige aktører i alternativ medisin. Så jeg velger å være litt skeptisk og vil gjerne høre hva andre har av erfaringer.
Jeg snakket med ei dame når jeg bestillte timen og hun var veldig hyggelig og imøtekommende og virket litt oppegående på stoffskifte problematikken selv. Han hadde heller ikke blitt anbefalt her på forumet hadde han ikke vært seriøs.
Men jeg skal ta det på subforumet - var ikke kar over at de hadde eget.
Lignende tråder
-
B-12 og hypotyreose?
Av Vigdis i forumet B-vitaminerSvar: 31Siste melding: 31-01-13, 10:37 -
Artikkel i jcem om behandling av sentral hypo men interessan
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 1Siste melding: 29-06-12, 08:28 -
Hypotyreose og trening
Av Thomas W H i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 12Siste melding: 21-09-09, 19:21 -
Sykmelding og hypotyreose
Av Elly i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 27-10-08, 22:15 -
Artikkel i jcem om behandling av sentral hypo men interessan
Av nora i forumet Nyttige linkerSvar: 0Siste melding: 29-01-08, 20:56

Bokmerker