Sitat Opprinnelig skrevet av VibekeS Vis post
Hei
Jeg ser av blodprøvene dine at du har 0.8 i Magnesium. Vet du referansene her? jeg husker ikke referansene fra mine egne prøver, men jeg har kronisk lavt magnesiumnivå som også kan gi litt av de samme symptomene. Anbefaler deg i alle fall å sjekke ut nivået ditt! Når jeg har for lavt nivå har jeg mye muskeltretthet i kroppen, spesielt beina, og må slepe meg opp trappen. Har mye smerter i beina og får kramper bare jeg ser på de.
Mitt vitamin b-12 nivå må ligge høyere enn ditt for at jeg fungerer, jeg har heldigvis en lege som forstår at man må finne sitt eget nivå (hun er privat da) og ser ikke så mye på referansene men lytter til hvordan jeg reagerer på for lavt nivå. Jeg må ta en sprøyte med b-12 hver 2. måned. venter jeg i 3 måneder (som er anbefalt) blir jeg trøtt og får endel av de samme symptomene som du har.

Jeg ønsker deg lykke til, og bytt lege i dag! Du har rett til å bytte lege 2 ganger i året.
Hei på deg
Referanse på Magnesium er 0,71-0,94.Jeg har tatt Magnesium siden jul nå da det av en eller annen grunn så ut til å hjelpe på søvn og litt indre uro.
Jeg skal bytte lege så får jeg håpe på betraktelig mer hjelp enn hva jeg har fått hitil.Er så lei av å få svar at alt er fint,også ser jeg på prøvene mine at det står stjerner og kommentarer-som aldri blir fortalt til meg.Og som da viser seg å ikke være bra.