Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Threaded View
-
13-06-12, 23:32 #21
1-0 til meg!
Etter å ha snakket med legen igjen og atter en gang fått samme svar som før og i tillegg fått beskjed om å la ting gå sin gang og vente, tok jeg med meg prøvene til snuppa på min egen legetime mandag. Legen min himlet med øynene over svarene jeg hadde fått og mente dette var en sak for Haukeland sykehus. Siden det er en turnuslege som har henvist oss, og vedkommende tilfeldigvis har oppfølging av min lege, ville min lege ta opp dette under neste veiledningstime. Avtalen ble at jeg skulle ta kontakt med turnuslegen i løpet av uka og be om henvisning til Haukeland.
MEN så, i går ringte turnuslegen meg etter at hun hadde snakket med min lege. Hun hadde etter veiledningen valgt å ta kontakt med hormonavd på Haukeland. Legen hun der snakket med hadde gitt beskjed om at et barn med slike blodprøver og så mye symptomer straks skulle settes på prøvebehandling med Levaksin! Så i dag har vi begynt.
Nå krysser vi fingre og tær på at det ikke tar for lang tid å finne rett dosering og at hun blir bedre slik at vi kan få tilbake den livlige og fantasifulle jenta vi hadde.
Endelig!!!For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Verdiene til min datter på 11 år
Av Kevlin i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 7Siste melding: 02-05-12, 15:23 -
Sliter du med å få resept på LDN?
Av Vigdis i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 1Siste melding: 31-03-12, 08:01 -
datter med symptomer på stoffskifteproblemer
Av Marie i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 20Siste melding: 03-06-10, 17:41 -
Verdiene til min datter på 11 år
Av Kevlin i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 4Siste melding: 31-12-09, 11:49 -
Sliter med å bli gravide
Av Bonzo i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 25-06-07, 18:50

Svar med sitat
Bokmerker