Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
11-06-11, 18:11 #1
Hashimotos m/antistoffer - medisin mot grønn stær/glaukom
Hei

Har Hashimotos m/antistoffer, går på levaxin 100 mg og 125 mg annen hver dag på kvelden. Bruker 1/2 tab til 1 tabl. Imovane hver kveld fast pga innsovningsproblemer
Hatt problemer med press bak øyet, verk i tinning ved siden av øyet og noen ganger som å se i en flaskebunn i det ene øyet
Var hos øyelege idag. Han kunne IKKE si at stoffskifte hadde sammenheng med øyet... (spurte han forsiktig om det) Ga meg ganske fort, orket ikke diskutere, da jeg har prøvd å ta opp dette hos flere og de fleste benekter sammenhengen..
Etter flere tester i undersøkelsen IDAG fikk jeg beskjed om at jeg hadde fått begynnende glaukom/grønn stær og fikk resept på TRAVATAN.
Leste pakningsvedlegget - og er sterkt i tvil om den er bra for meg ang stoffene som er i Travatan og i forhold til stoffskiftet mitt og mine helseplager (muskel/ledd smerter, mage/tarm problemer, sår hals, hodepine med mer
Noen som har erfaring eller vet om noen andre medisiner som har minimale bivirkninger enn Travatan
Takker for svar
Lignende tråder
-
Hashimotos m/antistoffer - medisin mot grønn stær/glaukom
Av vita i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 5Siste melding: 14-06-11, 10:04 -
Bytt til Grønn Te
Av Hansen i forumet UrtemedisinSvar: 11Siste melding: 16-07-09, 11:15 -
Har man sikkert Hashimotos hvis man har så mye antistoffer?
Av Hansen i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 12Siste melding: 02-06-09, 16:33

Svar med sitat
Bokmerker