Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
08-06-12, 13:03 #11
Sv: Høyt TSH, normal FT4
Om jeg husker riktig så er ferritin et slags akkutfaseprotein, dvs at det stiger ved sykdom. Det kan leukocyttene dine være en indikasjon på, de stiger ved infeksjon. De nøytrofile er jo også forhøyet, kan ha sammenheng med litt forhøyede leververdier (ALAT). Det trenger ikke være noe alvorlig, men siden du føler deg dårlig for tiden, så er det lurt å få legen til å ta de samme prøvene med regelmessige mellomrom for å sjekke utviklingen din.
Kan for lite om anti-tpo og hvordan den kan vise seg i kroppen. Men hvis du har positivt utslag på denne prøven, og de ikke finner noe annet av betydning, så kan det jo kanskje hende at det er noe der.
Du skal jo uansett ha tett oppfølging ift levaxin-dosering, så be dem ta tsh, ft4, ft3 og anti-tpo neste gang. Si til legen at du trenger denne informasjonen slik at du kan begynne å forstå for å ta ansvar for egen helse. Det er jo noe som de er så opptatt av, og da skulle jeg like å se den legen som sier nei.
Lykke til og god bedring.Hypo med anti-TPO. Pernisiøs anemi. Komplisert sykdomsbilde.
Dagboken til Evensen.
Lignende tråder
-
HJELP! Etter 3 år med lavt stoffskifte er mitt stoffskifte nå for høyt!
Av Vilje i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 24-03-12, 23:14 -
lavt stoffskifte og for høyt kolesterol
Av Hilde58 i forumet KolesterolSvar: 2Siste melding: 20-02-11, 20:11 -
Fra lavt til for høyt stoffskifte?
Av Nelly i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 4Siste melding: 30-04-09, 13:24 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 7Siste melding: 11-04-08, 08:55

Svar med sitat

Bokmerker