Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Threaded View
-
04-06-12, 11:27 #11
Dette gikk ikke vår vei!
Vi har nettopp vært på barneavdelingen med snuppa vår, men der møtte vi den mest arrogante legen/spesialisten jeg noen gang har møtt. Han mener datteren vår er hypokonder. Hennes blodprøver og symptomer har ingenting med lavt stoffskifte å gjøre, og det at hun har en anti TPO på 1300 er å sammenligne med en forbigående forkjølelse. Den betennelsen påvirker ikke stoffskiftet i det hele tatt, og hun fikk beskjed om å begynne å jogge slik at hun får tilbake energien.
Jeg holdt på å fly på han! Men måtte beherske meg litt siden hun var med.
Nå har vi fått tilsendt rekvisisjon på noen nye blodprøver samt at vi skal levere avføringsprøve for å sjekke binyrene. På papirene har han skrevet "Obs Asteni", uten at han forklarer det noe mer.
Så nå er spørsmålet hva vi skal foreta oss videre. Er det noen som har navn på leger som tar dette på alvor?For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Verdiene til min datter på 11 år
Av Kevlin i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 7Siste melding: 02-05-12, 15:23 -
Sliter du med å få resept på LDN?
Av Vigdis i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 1Siste melding: 31-03-12, 08:01 -
datter med symptomer på stoffskifteproblemer
Av Marie i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 20Siste melding: 03-06-10, 17:41 -
Verdiene til min datter på 11 år
Av Kevlin i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 4Siste melding: 31-12-09, 11:49 -
Sliter med å bli gravide
Av Bonzo i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 25-06-07, 18:50

Svar med sitat
Bokmerker