Mottatt fra en bruker (E) via en annen bruker (A):

Hei! Jeg så på facebook at det hadde kommet en etterlengtet side til oss som sliter med å finne gode fastleger, Legelisten.no (http://www.legelisten.no).

Ikke at jeg tror at den siden får leve så fryktelig lenge for fastlegene vil vel sette seg på bakbeina når de får vite om den. Men tenkte kanskje noen her ville hatt bruk for den, både for å skrive inn om sin egen fastlege og kanskje gi råd om andre fastleger. Jeg hadde heller ikke lyst til å poste den rett på forumet, da det kunne være at det ikke ble tatt godt i mot eller motsa noen regler om saker og ting . Men siden du er ei dame som har oversikt og vet hva som er ok å legge ut av linker til diverse ting, så tenkte jeg bare at jeg kunne tipse deg om denne siden
Vurdér legen din – hjelp andre å finne en god fastlege
Legelisten.no

Tusen takk til E.

Bytte fastlege?

Sitat Opprinnelig skrevet av Mod Vis post
"Om fastleger.no

Fastleger.no er en publikumsportal.

Her er de aller fleste fastlegekontorer i Norge ført opp og gjort søkbare. Målet med portalen er å gi deg som bruker/pasient en så god oversikt som mulig over fastlegekontorer med utvidet tilgjengelighet i Norge. Med «utvidet tilgjengelighet» menes det at legekontoret har tatt i bruk SMS-bestilling, Internettbestilling og/eller organisasjonsmodeller som gir kort ventetid på time.

Fastleger.no er eneste portal i Norge som tilbyr denne oversikten uavhengig av tjenesteleverandør."
Les mer...

Fastleger.no