Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
13-03-09, 22:55 #5
Lavt stoffskifte, hjertebank, svimmelhet og trening
Heisann
jeg er ny her og lurer på mye når det kommer til lavt stoffskifte. jeg fikk sykdommen for ca. 2 år siden, men har rett og slett ikke satt meg noe særlig inn i den, fordi jeg tenkte det ikke var noe spesielt å forholde seg til. Jeg fikk en klar beskjed av legen min, og det var å gå fast på tabletter hver dag, ellers fikk jeg ikke noe særlig info om selve sjukdommen, derfor valgte jeg å begynne å søke litt mer på nett for litt siden. jeg fant mye, men det sto så forferdelig mye!
Etterhvert så jeg denne hjemmesiden her, og lagde meg bruker, etter å ha lest en hel del ble jeg rett å slett sjokkert over at det er så mye virkninger ved denne sjukdommer.
dette leder meg da til spørsmålet mitt. Jeg har hatt hjertebank veldig lenge, og det er også veldig kraftig, men de gangene jeg får det varer det bare 5 sekunder, men det føles ut som om hjerte skal slås ut av brystet mitt. er det normalt? jeg har også opplevd svimmelhet, ofte etter hjertebankene, noen ganger er det så alvorlig at jeg må lene meg på ting for ikke å falle om, ofte blir jeg også kvalm og uvel etter hjertebankene. har dere opplevd noe lignende?
hvis dere har, vet dere grunnen til dette og hva jeg kan gjøre for å hindre det? er det pga overdosering av levaxin??
Jeg vet egentlig ikke om det er noe spesielt jeg skal forholde meg til og være forskiktig med, som for eksempel trening. kan det være farlig å trene for mye ? eller er det bare det at man blir slapp?
jeg er veldig aktiv, trener opp til 4 ganger i uka og liker det. jeg merker så klart at jeg blir ekstremt slapp dagen etterpå, og har vanskligheter med å komme meg opp om morgenen, men jeg klarer det. Mange av vennene mine sier at trening hjelper med å bli mer opplagt og våken, har det da motsatt virkning for oss med stoffskifte da:s? blir forvirra jeg, for jeg føler nemlig ikke at jeg får den magiske virkningen av trening som det vennene mine får, så klart klarer jeg å holde vekta mi stabil, men ellers kjenner heller mindre opplagt...
håper på svar
)
mvh
Veronica, 17 år.
Lignende tråder
-
Min historie - lavt stoffskifte og hjertebank?
Av meowen i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 2Siste melding: 14-05-12, 15:49 -
Lavt stoffskifte og trening
Av marianneo i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 15Siste melding: 25-02-11, 17:37 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
svimmelhet og lavt stoffskifte...
Av lisundb i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 13-07-05, 14:02 -
Svimmelhet, hjertebank, hetetokter og angstannfall
Av eva i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 12Siste melding: 08-05-05, 21:03

Svar med sitat
Bokmerker