Sitat Opprinnelig skrevet av Honeyhob Vis post
Jeg fik konstateret lidt for lavt stofskifte for 1,5 år siden, og startede et stykke tid efter på amour/erfa. Det hjalp, men alligevel ikke helt..

Jeg fandt så ud af at jeg havde candida, og har nu bekæmpet candida i 5 måneder- HARDCORE! og har fået det meget bedre

Jeg har de sidste par måneder tabt mig meget og haft løs afføring hver dag(Blodprøver viser ikke overdosering) Jeg prøvede 1 dag uden medicin og så var min afføring normal og fast. Kan det virkelig passe at jeg ikke har brug for medicin mere, nu hvor candida er ved at forsvinde???? Ved jo at candida blandt andet er skyld i dårligt fungerende skjoldbruskirtel.
Jeg har selv tatt candida-kapsler fra now foods 2x2 om dagen; og nå er boksen tom.
Hvor lenge har andre holdt på for å bli kvitt denne hersens soppen
Fem måneder høres jo lenge ut, da

Jeg har sjekket dette med vann som har stått natta over og så spytter jeg i glasset og fremdeles danner det seg tråder.
Denne vann-testen står det om et annet sted på forumet - skal se om jeg finner linken.
Mener å ha lest at brorparten av verdens befolkning (i verste fall hele 80% ) har denne soppen.

pssst: jeg fant ikke overnevnte tråd, men jeg fant et spørreskjema som når det er ferdig utfylt kan kalkulere en score for
sannsynligheten av candida-tilstedeværelse:
http://www.mall-net.com/cgibin/quiz4.cgi?quiz=crook.qa

Jeg endte opp med dette svaret: Your score is 191, or 34 percent