Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
15-05-12, 13:27 #9
Sv: T4 lavt - T3 højt
Hej Michael. Tusind tak for opdateringen.

Det lover godt, at du har oplevet fremgang i 4-5 måneder siden overgangen til Thyreoid, uden et bagslag undervejs. Det kunne tyde på, at du enten ikke har haft lavt stofskifte længe nok til at svække dine binyrer, eller at du ikke har en af de autoimmune varianter af lavt stofskifte, eller begge dele.
Gider du skrive hvor gammel du er og hvordan har du doseret Thyreoid fra starten? Til nytte for dem, der kommer til at lære af dit forløb...
Så er det lave T4. Det er typisk for flertallet (faktisk) af patienter i behandling med Thyroid'er, at deres T3/FT3 ligger højere til højt og deres T4/FT4 ligger medium til lavt. Man skal doseres efter symptomer, fordi dosering efter f.eks. det lave T4 kan føre til overdosering. Sådan virker disse oprindelige lægemidler og der er ingen grund til bekymring for det lave T4.
Uanset den aktuelle succes, vær opmærksom på dit D-vitamin niveau, fordi hvis det forbliver (for) lavt, kan det senere svække dit stofskifte. Så selv om du har det fint, skader det ikke at sørge for at dit D-vitamin ikke mangler.
På forhånd tak hvis du gier opdatere fortløbende, til inspiration for andre... Sådanne gode historier kan betyde forskel mellem liv og u-liv, og betyder derfor en hel del for dem der læser med her.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
På arbejde med lavt stofskifte
Av Anisa i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 52Siste melding: 09-07-12, 21:27 -
Lavt stofskifte sandsynligvis efter behandlig af for højt stofskifte
Av Babe i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 89Siste melding: 06-11-11, 22:27 -
For lavt stofskifte??
Av søløve i forumet PresentasjonerSvar: 6Siste melding: 10-12-10, 14:16 -
ca. 4 år med lavt stofskifte
Av lilli i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 22-07-10, 10:20 -
Altid lavt b12 ved lavt stofskifte?
Av gitteh i forumet B-vitaminerSvar: 6Siste melding: 16-02-07, 23:56

Svar med sitat

Bokmerker