Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Tråd: Struma og operasjon
Threaded View
-
11-05-12, 14:47 #10
Sv: Struma og operasjon
Selv tak

Hmm.. "normale"? På dette forum har flertallet haft "normale" prøveresultater, fordi f.eks. TSH skal mange steder ligge helt op på 10, før lægerne kalder resultatet for "unormalt". Til sammenligning i Tyskland, behandles patienter allerede ved TSH på 2.... så kan du selv regne ud, hvor mange "skjult-syge" vadrer på gader og stræder, og ikke forstår hvorfor de har det ad h...e til. Hvad med at læse bogen til Per Egil Hegge her på forummet? Hans kone havde også "normale" resultater, og næsten døde af det... hvis det ikke var for hendes mand, Hegge. Også Hegges andre gode artikler om emnet kan læses her. Jeg lover dig, at det er IKKE spild af tid, at læse om disse sager.
Døgnurinprøver for jod vil altid vise forkert, hvis man ikke cutter alle flerumættede planteolier ud af sin kost, i mindst en uge inden døgnurinprøven. Ellers bliver resultatet forfalsket og viser ikke-jodmangel, selv ved udtalt jodmangel...
Næste gang er jo først i juni. Har du ingen mulighed for at rekvirere disse udskrifter før? Så du er også bedre forberedt når du møder lægen næste gang?• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Er her noen som har mistet biskjodbruskkjertlerne under operasjon for struma?
Av Mod i forumet OperasjonssalenSvar: 0Siste melding: 06-11-11, 12:25 -
Hokus pokus rav mod struma
Av Anisa i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 3Siste melding: 08-11-10, 23:13 -
Struma
Av Cathrine H.A i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 01-05-10, 20:36 -
Struma / knutestruma
Av Bianca23 i forumet OperasjonssalenSvar: 3Siste melding: 18-02-10, 22:06 -
Lav Tsh og variabel Ft4, 12 år etter struma-operasjon
Av Linda I i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 05-11-09, 18:57

Svar med sitat
Bokmerker