Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
11-05-12, 11:25 #11
Sv: Tørr hud og flassende, kløende hodebunn. Kan noen hjelpe?
Nå har jeg iallefall fått mange gode tips, så nå har jeg endel å velge i. Det er en jungel av produkter der ute! Det er ikke så lett når man ikke vet nøyaktig hva huden reagerer på. Jeg må nesten bare prøve og se. Jeg får ikke utslett og sånt, men huden blir rød og irritert hvis det er noe jeg ikke tåler. Det kan jo være alkohol, parfyme eller tilsetningstoffene. Ganske vanskelig å finne ut av. Jeg tåler a-creme, men ble skuffet når jeg så at den inneholder parabener, og spenol er visst heller ikke bra å bruke. Håpet er å finne en serie der jeg kan bruke alle produktene. Det hadde vært noe!
Noen som har prøvd å lage hudkrem og sånt selv? Har en venninne som lager ringblomstsalve, den er genial. Kan brukes på lepper, småsår, eksem og alt mulig.
Hypothyreose (hashimoto) siden 2002. Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005, da var jeg så syk at jeg stadig mistet bevisstheten. Det var uhyre skremmende....
Lignende tråder
-
Noen som kan hjelpe?
Av maritamor i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighetSvar: 6Siste melding: 18-02-12, 00:04 -
Ny her. Kan noen hjelpe?
Av Micri i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 09-03-11, 21:25 -
Kan noen hjelpe meg?
Av Torild i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 6Siste melding: 07-02-11, 10:39 -
Kan noen hjelpe meg?
Av diamanten i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 08-03-09, 13:31 -
Noen som kan hjelpe??
Av Tinamina i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 25-09-08, 01:23

Svar med sitat
Bokmerker