Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Tråd: "For lav" tsh?
Threaded View
-
19-04-12, 00:59 #9
Sv: "For lav" tsh?
Blondie har en pointe, når hun fremhæver anti-TPO's rolle i din med-patients thyreoidea-status/situation. Hvad angår den, på et givent tidspunkt, eksisterende hormonproducerende restfunktion i kirtlen, er jeg ikke ene om at mene, at selve restfunktion bliver ikke yderligere reduceret af thyroid-mediciner pga. den effekt den har på niveauet af TSH, uanset Thyroid USP eller Levaxin. Det er der forskning som bekræfter, forudsat at der ikke er andre faktorer (f.eks. anti-TPO) "indblandet" i sygdommens oprindelse.
Her kan jeg anbefale tråden Atrofi af skjoldbruskkirtlen pga. thyroid-mediciner?, hvor i første indlæg findes referencer til dokumentation af oplysninger om, at selv mange års behandling med Thyroid, ikke nødvendigvis betyder kirtlens endeligt. I indlæg nr. 4 er listet op andre mulige årsager til hypothyreose, hvor kirtlens hormonproducerende kapacitet er ikke angrebet autoimmunt. Resten af tråden er en (håbløs) diskussion med en anden bruger, men indlæg 1 og 4 rummer faktuelle oplysninger.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
Dr. Mark Starr's "Hypotyreose Type 2: Epidemien"- forskning
Av Thomas W H i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 2Siste melding: 07-03-09, 09:16 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11 -
Jeg blir ikke bedre, tror jeg må forsøke "Armour"
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 16Siste melding: 30-05-07, 13:16

Svar med sitat

Bokmerker