Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
24-01-11, 13:27 #1
Thyrogensprøyter og radiojod
Hei!
Jeg skal inn til radiojod i slutten av uka og har vært så heldig å slippe seponering av Levaxin, får isteden to sprøyter thyrogen før behandlingen. Vet at mange her har erfaring med seponering og oppstart på Levaxin igjen etter radiojod, men er det noen som har erfaring med thyrogensprøytene? Og eventuelle "bivirkninger" av disse? Tar det lang tid å få TSH ned igjen etter behandlingen?
Gruer meg til isolatoppholdet. Fikk beskjed om at jeg må være der sammen en annen fordi de har så liten kapasitet. Er redd for at vi kan komme til å påvirke hverandres stråleutskillelse negativt da vi sikkert ikke skiller ut radiojoden i samme tempo, og at jeg derfor må være der inne lenger enn to dager..
Hilsen Månestråle
Lignende tråder
-
Thyrogensprøyter og radiojod
Av månestråle i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 5Siste melding: 26-01-11, 16:04 -
Forbehandling med rhTSH forud for radiojod
Av Anisa i forumet Radiojod / Radioaktiv jod behandlingSvar: 0Siste melding: 06-03-10, 20:13 -
radiojod
Av Tone i forumet Radiojod / Radioaktiv jod behandlingSvar: 1Siste melding: 10-08-05, 18:04 -
Graves og radiojod
Av Tone i forumet Radiojod / Radioaktiv jod behandlingSvar: 5Siste melding: 06-08-05, 16:54 -
Prøveresultat og har fått radiojod for Graves
Av meg i forumet Radiojod / Radioaktiv jod behandlingSvar: 6Siste melding: 28-06-05, 11:16

Svar med sitat
Bokmerker