Jeg øker 7.5 mcg T3 i morgen, det vil si at jeg legger til det jeg har fjernet i dag fra thyroid. Siden jeg ikke vet om jeg får noen effekt fra den T4 som er i thyroid, holder jeg meg til regnestykket å bytte T3 mot T3, og tar ikke med T4 fra thyroid. Jeg skal kanskje enda høyere opp på T3. Men samtidig må jeg holde tunga litt rett i munnen, jeg har jo også begynt på LDN; som kan gi både hypo- og hypersymptomer. Den kan også være med på å rugge balansen. derfor farer jeg litt varlig frem, pluss at det skal man uansett, stoffskiftehormoner er ikke leketøy

Rufus, jeg har også vært forferdelig skeptisk til ren T3 behandling. Men jeg fikk et sjokk da jeg satt og kikket på blodprøvesvarene og så at FT3 nesten ikke beveget seg selv om dosen over ett år varierte mellom 3.75 grain og 2.25 grain. Jeg er nødt til å gi dette en sjanse. Jeg har ikke tenkt å forbli der jeg har vært det siste året, det har ikke vært et bra sted! Om dette er svaret for å komme fullt tilbake, så blir jeg bare lykkelig, jeg er lei av å være i limbo, lei av at den ene dagen orker jeg jobbe, neste dagen eller uka gjør jeg det omtrent ikke.

Og ja, det kan tenkes at jeg gikk for fort ned på HC, det har vært min tanke i dag også. Blodtrykket har sunket litt, så det kan kanskje tyde på akkurat det. Får se hvordan det responderer på økning i dosen.

Takk for heingen, det trenger jeg, sender deg en klem