Viser søkeresultater 1 til 10 av 100
Threaded View
-
29-03-12, 12:35 #31
Sv: 30 år med lavt stoffskifte - uten å vite det
Sigo, du må legge på 25 mcg til så raskt som mulig. Jeg har en venn som ble gående på 50 mcg Levaxin et helt år, vedkommende ble veldig syk. Legen skulle være så forsiktig med "hjertet" at hun glemte resten av kroppen til pasienten. Min venn kommer nok til å bruke veldig lang tid på å bli bedre, helt unødig. Min venn kunne kommet langt i tilfriskningsprosessen. I stedet har min venn blitt sykere enn før. Så du må ikke havne der du også, fordi du har en inkompetent lege! Hvis du klarer, ikke har for mye brain-fog, les og print ut viktig info.
Jeg kan ikke nok om Levaxin, men det er mange her som vet hvor ofte og hvor mye du skal øke. 25 mcg kan du nok helt sikkert begynne med nå dersom det ikke var ubehagelig å starte på Levaxin. Om det er ubehagelig, kan du øke i små intervaller, hvor du legger på 12.5 mcg hver gng du øker. Nye blodprøver hver 6. uke Husk å ta prøven samme tid hver gang, på morgenen, og ta Levaxin ette rprøven er tatt.
Hvis legen sier at du ikke trenger medisinen, har du mulighet til å bytte lege?• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
De fleste har (cøliaki) sykdommen uten å vite det
Av Vigdis i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 0Siste melding: 25-10-11, 08:12 -
Lavt stoffskifte uten antistoffer
Av Persa i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 89Siste melding: 16-09-10, 10:36 -
Jeg fikk vite for ca. åtte mnd siden at jeg har lavt stoffskifte, er 28 år.
Av liten i forumet Lavt stoffskifteSvar: 78Siste melding: 04-06-07, 20:27 -
Vi har fått vite at jenta vår på 3,5 år har lavt stoffskifte
Av mamma til 4 i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 6Siste melding: 22-12-06, 20:58 -
Når jeg nå har fått vite at jeg har lavt stoffskifte...
Av lilly i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 05-09-05, 16:24

Svar med sitat

Bokmerker